Pravidelní čtenáři ♥

středa 26. srpna 2015

Nákupy: Červenec a Srpen 2015 ♥


Ahoj všichni! Ještě než se pustíme do nákupů,ráda bych se omluvila za to,že fotky jsou otočené. Já je fotím na výšku,protože je to lepší,jenže teď,když je na pc otáčím,tak se mi nechchou uložit a já nevím,co s tím mám dělat,protože brácha nemá čas mi s tím pomoct. Moc se vám za to tedy omlouvám a doufám,že mě pochopíte a článek si i přesto užijete. ♥

Jak vidíte,tak mám plný košík nových věcí,takže jdeme na to :)

Jako první tu mám krém na ruce od Balea a krém na ruce od Cannabis od Bione Cosmetics. O obou dvouch produktech si můžete přečíst  tady





Jako další tu mám odličovák a pleťovou vodu od Cienu (lidl). Odličovák dobře odličuje všechno,koupila jsem ho v akci v Dm za 36,90Kč. Pleťovou vodu mám z Lidlu asi kolem 60Kč. S ní jsem také spokojena :)
Také mám novou voňavku Heidi Klum. Vůně je nádherná,luxusní a dlouho vydrží. Cenu nevím,protože jsem ji dostala.
Dále pak mám ještě nový deodorant od Rexony z tety,kde je pro členy teta klubu sleva na rexonu 50%. Za tu cenu super!



Nový mám i tuhý deodorant,od Nivea. Neobsahuje hliníkové soli a dlouho vydrží. S tím jsem také velmi spokojena. Cena je myslím tak 40-60Kč.



Dál jsem si během prázdnin pořídila i novou odlakovací sadu. Koupila jsem si odlakovač,odlakovací houbičku a odlakovací tamponky. Se vším jsem spokojena. Houbička byla v oblíbencích,můžete si o ní přečíst zde- Favoriti&propadáci Prázdniny 2015/Radka svět kosmetiky



Dále tu mám 2 nové balzámky. Jeden je od Balea a druhý od Rimmel London. Balea mě pořádně zklamala,chemicky smrdí,zkrátka fuj! Určitě ji dám do propadáku za září.  Rimmel skončil v oblíbencích. O balzámu od Rimmela si můžete přečíst zde-zde
Od kamarádky jsem dostala i 3 nové řasenky. Rocket volume od maybelline,jednu od essence a jednu od golden rose. Určitě čekejte recenzi na tyto 3 řasenky a i na všechny co mám (asi 15 kousků).

 Nový mám i korektor od Essence,který používám na kruhy pod očima. Kruhy zakryje dobře,ale akné a ostatní věci moc ne. Cena je 60Kč.



Nové mám i oční stíny a to dvoje-jedny od S.he a druhé od Essence. Ty od S.he bylái v akci za 22Kč,což je podle mě super cena a ty od essence za 45Kč.


A už tu mám jen laky na nehty,kterých je požehnaně mnoho,tak jdeme na to ;)

První začnu lakem od Nicole,který mi dala babička. Nevím kolik stojí,nevím o něm nic. Nevím jaký je,nezkoušela jsem ho.
Pak tu mám 4 laky od kamarádky. Jsou z nějakého kosmetického kufříčku z Dráčiku,nicméně vypadají dobře :)

Nový mám i lak od Clari'es,který jsem chytla v akci za 30Kč ze 100Kč. A vedle něj lak od Miss Sporty z edice Oh my Gem! 50Kč,já ho chytla v akci za 25Kč ♥


Mám nový lak i od Essence,stál 35Kč ve slevě :) Je to nádherná zimní barvička :)


Mám tu i 2 coloramu,které byli v Dm v akci,jedna za 30Kč. Oba dva laky jsou nádherné,moc se těším,až je použiju :)

Glitrový lak tu mám ovšem ještě jeden-a to od Rimmel London z Dm za 50Kč. Je nádherný!! ♥


A úplně poslední laky,jsou 4 nové laky, též od Rimmel London. Stojí 60Kč i když já je koupila za 45Kč. Jsou to nádherné barvy a tyto laky jsou chlouba mé sbírky laků. ♥♥
V průběhu měsíce září na tyto laky chystám recenzi :)

Tak,to byli celé nákupy za prázdniny 2015,já doufám,že se Vám článek líbil a ahoj! :) ♥

         Vaše
                 Radka Úžasňáková ♥









Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda,když zanecháte komentář ♥