Pravidelní čtenáři ♥

neděle 20. září 2015

Recenze- EOS

Ahoj všichni! Po dlouhé době tu jsem opět s článkem a tentokrát mám pro Vás připravenou recenzi na EOS.
  Určitě ho všichni znáte. Kdo ho nemá není in. Nebo alspoň to tak vypadá. Já se v dnešním článku zaměřím na to, zda se opravdu vyplatí.

1.Hydratace
Žádnou necítím. Pravda, zatím jsem neměla rty popraskané, ale myslím, že s hydratací je na tom tak průměrně. Za tu cenu, si myslím, že seženete i levnější balzám s hydratací stejnou, nebo i lepší.
Známka 1-


2. Vůně
Tak tu si opravdu zamilujete. Já mám Strawberry Sorbet a voní jako žvýkačka. Kamarádka má Summer fruit a též je to ěnco neuvěřitelného!!! Tak voňavý balzám jako je EOS si myslím, těžko seženete ;)
Známka 1* :D


3. Obal
Vajíčkový desing je originální a mě se  líbí.
Známka 1


4.Celkové hodnocení
Hydratuje dobře,perfektně voní a vzhledově je originální. Jediné co mě na něm mrzí je cena. 160Kč si myslím, že je přehnaně vysoké a  prodávající chce vydělat pouze na značce. Jinak mě EOS opravdu nadchnul a plánuji si koupit Summer fruit a Blueberry Acai. Určitě Vám EOS doporučuji a pokud váháte, zda si ho koupit nebo ne, tak si myslím, že koupě to není špatná ;)
Já tímto chci ještě jednou moc poděkovat mojí kamarádce Martince, od které jsem EOS dostala. Moc ti Marťi děkuju ♥ 
+krásně voní
+dobrá hydratace
+krásný obal
+dobře chutná
-cena



ZNÁMKA ZA CELKOVÉ ZHODNOCENÍ- 1
KOUPÍM SI JEŠTĚ EOS-CHTĚLA BYCH

Tak a to je pro dnešek vše a já Vám už můžu říci jen jedno- Mějte se fanfárově!!

Vaše
       Radka Úžasňáková ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda,když zanecháte komentář ♥