Pravidelní čtenáři ♥

pondělí 12. října 2015

Favoriti a propadáci Září 2015

Měsíc uběhl jako voda a jsou tu další favoriti a propadáci!! :)
Tak se pojďme podívat, co pro nás měsíc září připravil...

Jako první tu mám parfém od Avonu. Voní nádherně po jablíčkách a já ho naprosto miluju! ♥
Dál tu mám deodorant od Playboy a přátelé-ta vůně i výdrž to je něco neuvěřitelného! Tak dobrý deodorant jako je tento, jsem dlouho neměla :) cena je asi 90Kč a opravdu se vyplatí :)

Hodně používám i antibakteiální gely a tento je od Balea. Stojí 30Kč a já si myslím, že ta cena je úplně směšná. Ruce vydezinfikuje,rychle se vstřebá a je to nepostradatelný pomocník v mé kosmetické taštičce. Vhodný na cesty vlakem,letadlem atd.

Hodně jsem v září používala i tuto bázi pod oční stíny od essence. Stojí 75Kč a stíny mi drží celý den :)

Pokud někde uvidíte v akci oční stíny od Miss Sporty,určitě po nich šáhněte. Mě tyto velmi mile překvapily :)

Nude rtěnka je prostě základ podzimního makeupu. Essence,60Kč. Nádherně jemná,opravdu nude a dlouho vydrží. Krásně voní a na rtech je příjemná ♥

Tyto 2 lesky jsem v září opravdu hodně používala. Ten fialový je mega brutálně pigmentovaný a dlouho vydrží. Hnědý nádherně třpytivý a zkrátka, za 60kč jsou super. Čekejte recenzi :)

Tato tužka je od essence za 45Kč a je skvělá! Nádherná pigmentace a ještě lepší výdrž. Já si s ní v klidu umyla i vlasy a ona se ani nehla :D Chystám recenzi do konce řííjna!! ;)

Tak o EOSu se tady nebudu vypisovat. Je zkrátka božský. Psala jsem na něj i recenzi, kterou najdeš zde




PROPADÁCI:
Jednoznačně tato paletka od essence. Tak nepigmentovanou paletku jste snad ještě nikdy neměli v ruce! Pokud sháníte dobrou a levnou paletku, jukněte po těch nových od Essence. Ty jsou super, ale tato fakt ne.



Kdyby byly stíny pigmentovanější, byla bych z ní nadšená, protože barvičky jsou opravdu krásné :)

Tady je ještě pigmentovaná docela dobře, ale když ji přetřete vznikne katastrofa!!!

Tady fialová na prstu....

a tady na ruce. Pigmentace na přášerné úrovni, nemyslíte?

A to už by bylo pro dnešek vše. Mějte se krásně
                                                                Vaše
                                                                         Radka Úžasňáková ♥











Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda,když zanecháte komentář ♥