Pravidelní čtenáři ♥

sobota 3. října 2015

Nákupy-Září 2015

Ahoj všichni!!! Po dlouhé době jsem tu opět s článkem a tentokrát to jsou nákupy za září ♥

A protože jsem toho za září moc nekoupila,bude to jen rychlovka ;)

Jako první tu mám pořádnou zásobu sprcháčů od Dermacol z řady Aroma Ritual,kterou naprosto zbožňuju! Podle mě super tip na vánoční dárek ;) Cena 60Kč, v akci 45 :) Můžete si o něm přečíst i v Favoritech za červenec/srpen

Pak tu mám šampon od L'orealu,který jsem ještě nezkoušela, ale protože mám šampony od L'oreal Paris ráda, věřím, že mě nezklame ani tento :) Nový mám i kondicionér od Schaumy, kterou mám velice ráda :)

Nový mám i sprej na tepelnou ochranu vlasů. Chystám na něj recenzi,takže se určitě těšte! :) Cenu nevím,jelikož mi byl zaslán z Dm :)

Nakupovala jsem i přes internet a to tyto dva krasavce společně s lakem na nehty a peelingem. Určitě se těšte na HAUL :) Miss Coctail je klasická lepivá, slušně řečeno krávovinka a lesk lip millionare je opravdu fantastický. Barva je nádherná a vydrží i 2 hodiny. Určitě čekejte recenzi :)

Protože jsem milovník rtěnek, tak jsem se vybavila podzimní nude barvičkou od Essence. Cena 60Kč,odstín 03. Určitě se na něj podívejte :)

Koupila jsem si i 2 tužky na oči od Essence. Jedna stojí 45Kč a protože jsem velmi spokojena,recenzi už mám nachystanou, jen ji vydat ;)

Ano,miluju tvářenky a tak u mě nesmí chybět ani tito dva krasavci! Jsem spokojena,cena 50Kč (upřímně,mohlo by to být levnější). Čekejte recenzi! ;)



Tak toto je přátelé pecka! Stíny jsou pigmentovanější a vydrží celý den. Za 75Kč spokojenost. Recenzi už chystám :)

Opět mám nových spoustu laků. Na tyto chystám recenzi asi v listopadu. To víte,než si všechny ty barvičky nalakuju, nějaký týden to trvá ;) O jiných odtínech se také můžeš dočíst v nákupech za červenec/srpen 2015


O tom napíšu jen jedno slovo-super!! Recenzi na něj najdeš zde

Za 16Kč jsem si musela koupit tento malý balzámek. Krásně hydratuje,voní a barví a stal se nezbytnou součástí mé kosmetické taštičky :)


Tak a to jsou mé nákupy za září 2015
Mějte se krásně!!!
Vaše
  Radka Úžasňáková ♥












2 komentáře:

Budu ráda,když zanecháte komentář ♥