Pravidelní čtenáři ♥

pondělí 26. října 2015

Recenze- Moje produkty od Maybelline New York

Ahoj všichni!! V dnešním článku se mrkneme na zub značce Maybelline. Moc věcí od této značky nemám, nicméně je to značka dobrá a já ji mám moc ráda. Produkty od Maybelline dle mého názoru nezklamou, i když zrovna nejlevnější nejsou.
Takže toto jsou všechny mé produkty od Maybelline. Je ji jenom pár, ale pojďme se na ně podívat zblízka ;)

První tu mám řasenku Rocket Volum express. Upřímně, za 250 Kč nic moc nečekejte. S řasenkou jsem vysoce spokojena, svou práci odvede dobře, ale jsou i levnější řasenky na stejné úrovni. Nicméně, pokud ji chcete zkusit a váhate, tak vám říkám- jen směle do toho!! ;)

Kartáček je opravdu úžasný a moc mi vyhovuje!!

Dál tu mám tuto řasenku, která je na trhu už asi 15 let :D Kartáček má klasický, ale je opravdu výborná. Prostě klasika, která nezklame.

Moc se mi líbí i její obal :)

Dál tu je Baby Lips Cherry me. Vůně i barva je naprosto okouzlující, ale hydratace už tak dobrá není.

Přijde mi, že s rty nic neudělá. Pokud tedy hledáte balzám, který má být hydratační, po Baby Lipsu určitě nesahejte. Pokud ale naopak hledáte balzámek, který je barevný a voňavý, pak nemáte co zkazit ;)

A protože toto je lak ještě ze staré edice- tím pádem již nesehnatelný, nebudu se k němu vyjadřovat. Řeknu vám jen to, že je jemný, ale pěkný.

Pak tu jsou tyto dvě krásky-zdobící Top coaty. Jeden klasicky třpytkový a druhý se srdíčky.

Tento třpytkáč dá nehtům perfektní efekt!

Štěteček má klasický  a dobře se s ním pracuje.

Moc se těším na Valentýna- tento top coat totiž bude zářit!!!

Takže toto by byli všechny moje produkty od Maybelline. Vy mi do komentářů určitě napišetě, jestli máte Maybelline rádi a jaké produkty vám od ní sedí a zda jste v dnešním článku našli nějaký tip. Opět podotýkám, že kopírování fotek je zakázáno autorskými právy ;)

Mějte se krásně
                           Vaše
                                      Radka Úžasňáková












8 komentářů:

  1. S tím Baby lipsem souhlasím, nic nedělá :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně,ale prostě je to BabyLips tak je kolem toho velký Boom! :/

      Vymazat
  2. Tu "15 ti letou řasenku si pamatuju už od dětství, když se s ní ségra malovala do školy :D před pár lety jsem si jí nostalgicky koupila :)
    Nicole
    Soulmates.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě říkala teta že se s ní malovala,když jí bylo 17. Prostě kvalitka 👌🏻☺️

      Vymazat
  3. Mne vyhovujú hlavne riasenky Rimmel Scandaleyes, no aj Maybelline su vyborne mala som Obe by One ta bola uzasna a teraz mam Colossal a ta je tiez skvela. Z lacnejsich mi sedi vodeodolna od Essence a kedysi som pouzivala Miss Sporty no tie sa nedaju dobre odlicovat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám voděodolný gel na řasy od Essence z jedné limitky a teda fakt pecka :)

      Vymazat

Budu ráda,když zanecháte komentář ♥